niedziela, 30 grudnia 2012

 Uznałam że potrzymam was trochę w niepewności taka niespodzianka na nowy rok XD Przepraszam że tak krótko dzisiaj ale jakoś ostatnio zaczełam zwięźlej pisać, no ale piszę ciąg dalszy. Aha no i przepraszam za błędy i przecinki panna szanowna Ann Rose nie zdążyła sprawdzić  z Pozdrowieniam Nowo Rocznymi aby ten rok był jeszcze bardziej Gunsowy, Kinnn Hudson
****
grudzień1987

Axl Rose
-Zeznania pana Williama Brucea Baileya
-Był pan chłopakiem zaginionej?
-Nie! Kurwa ona była dziwką!
-To dlaczego zaginiona w zostawionym liście napisała że kochała pana a to co zrobiła to było przez to że pan nieodwzajemniał jej uczuc.
-Kurwa to ja ją kochałem a to ona ta dziwka przespała się z innym i po raz kolejny powiem, że nie miałem nic wspólnego z jej zaginięciem. Przez ostatnie miesiące, tygodnie promowaliśmy płyte, a takich kobiet jak ona, które pod oknem krzyczą kocham cie jest ogromna ilość.
-Ale nie zaprzeczy pan, że utwór pod tytułem Sweet Child O'Mine jest o niej.
-Nich pan odpowie!
[cisza]
-Myślisz, że jesteś pieprzoną gwiazdą? Gwiazdą to może sobie zostaniesz w wiezieniu.
-Kurwa o-ona ... juz dobrze powiem, kurwa, wszystko co wiem. Poznałem ją kiedyś w klubie. Przespałem się z nią i coś miedzy nami zaiskrzyło. Zakochałem się bezmyślnie. Napisałem o niej piosenkę, ale teraz tego żałuje, że to o niej i tego, że jest w teledysku. Myslałem, że ona jest inna, myslałem, że ona odwzajemni moje uczucie, ale się myliłem. Miesiąc temu przyszła do mnie i powiedziała, że jest w ciąży, pamietam że przerwałem jej w środku zdania i jak bardzo się cieszyłem, cieszyłem się jak głupi. Ale ona kurwa wtedy mi powiedziała, że to dziecko nie jest moje i że nigdy nie chciałaby aby było moje. Pamietam że wpadłem w furie i uderzyłem ją, a ona mi oddała. Kurwa wtedy wszystko zobaczyła Alex i próbowała nas roddzielić ale Erin nigdy jej nie lubiła więc i ona też dostała. Wtedy wywaliłem ją z mieszkania i więcej jej nie widziałem. A teraz mam w dupie co pan powie bo za godzine mam koncert i kurwa nie mam zamiaru się spóźnić.
 Komendant wyłączył  nagranie.
-Kurwa mówiłem prawdę ja nigdy bym nie mógł zabić człowieka!
-Ale pan ostatni widział zaginioną.
-No i co z tego! Ona zadawała sie z dilerami sprowadzała n-n...-urwałem w pół słowa.
-Próbuje nam pan powiedzieć że przez całe dochodzenie nie mówił to tym!Człowieku to jest ukrywanie faktów za to idzie sie siedzieć!- Słowa dochodziły do mnie w zwolnionym tempie C-co się ze mną dzieje? Kurwa świat znów wiruje, a-ale od 3 dni n-nic nie b-brałem. Nic kurwa nie powinno mi zaszkodzić.
-Jak się nazywał diler?
-Joe, Gruby Joe t-to z nim, kurwa z tym gnojkiem o-ona...- Próbowałem nalac sobie wody ale ręce trzęsły sie coraz bardziej. K-kurwa c-co się ze mną dzieje?
-Jest pan wolny, jesli coś jeszcze sobie pan przypomni...- nie uslyszałem do końca zdania miałem to gdzieś. k-kurwa musze, musze wydostać sie stąd.
    ***
Dotarłem do Whisky a Go Go na scenie grał już zespół brata Gabi. Skierowałem się za kulisy. Kurwa jak ja wyglądam...
-O Axl już jesteś. Alex przytuliła mnie. Na początku nie byłem do niej przekonany ale to ona trzyma nas w kupie kurwa gdyby nie ona...
-Jak ja wyglądam? Usiadłem i zacząlem poprawiać tapir na głowie. M-musiałem się zająć czymś innym a-aby nie myśleć cały czas o tym.
-K-kurwa zaraz wychodzimy- Slash znów pijany próbował wstać ale dopiero kiedy od Alex dostał pare razy w twarz to oprzytomniał.
-A -Axl czekaj znów cie wypytywali o nią?
-Tak kurwa mam tego dość, na razie powiedziałem im że gruby joe jest w to zamieszany, bo to on kurwa o-on podał kobiecie w ciązy narkotyki, kurwa jakim trzeba być skurwysynem żeby coś takiego zrobić!- Wybiegłem na scene.
Mała zaśmiecona scena, może rąk. Ludzie, ludzie, wszędzie ludzie jedno dzikie stado bezwładnych ciał, które skacze. Czekają aż zacznę śpiewać. Czekają na ten moment kiedy to Steven wybije takt pałeczkami. Jest nas pięciu na stado ludzi, t-to jest piękne, mam nad nimi władzę oni będą robili to co będę chciał.
-You Known Where You Are?????- krzyknąłem na zachęte a ludzie jak w transie odpowiedzieli
-You're in the jungle baby You gonna DIE!!!!!!!
To b-było piękne, kurwa kiedyś ludzie olewali to co graliśmy na tej pieprzonej scenie teraz oni żyją tą muzyką.
- ,Wake up! It's time to die!!!!!!! Krzyknąłem a Slash zaczął grać riff Welcome to the jungle.
Coś bbyło nie tak, z nim powtarzał już 3 raz riff to to kurwa nie podobne do niego. Z z nim m-musi być coś nie tak. Ale kurwa co ? 
Tłum wiwatujących ludzi nie dał mi czasu na rozmyślanie  więc zacząłem śpiewać...

***
Alex
-Kurwa coś jest nie tak ze Slashem!- Pociągnęłam Gabi za sobą. Kiedy doszłyśmy do sceny zobaczyłąm bezwładnie spadające na ziemie ciało Slasha. W całym klubie zapadała cisza.
-Kurwa! S-slash!- Wbiegłam na scenę i zaczęłam cucic chłopaka, jego twarz... jego twarz była nienaturalnie blada działo się coś niedobrego...
-N-niech ktoś wezwie karetkę !! Krzyczałam  a-ale z-zemną też coś się działo, to było dziwne uczucie świat... cały świat zaczął się kręcić wszystko wydawało się takie takie odległe...
-Boże Alex co się dzieje? Głos Gabi był... był tak daleko...


3 komentarze:

  1. Wpadłam przez przypadek. Zajebisty blog. Martwię się o mojego Slasha :c i o Alex :c Ale mam nadzieję że będzie dobrze :D
    Zaobserwowałam, jeszcze wpadnę, pokomentuję, a tymczasem zapraszam do mnie sophiestradlin.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO WAŻNA WIADOMOŚĆ DLA WSZYSTKICH NIEWTAJEMNICZONYCH BLOGEREK!
    Nie wiem czy wiecie koteczky wy moje, ale na facebooku istnieje grupa dla blogerek. Zainteresowane panie i panów zapraszam do zapraszania mnie na facebooku właśnie (https://www.facebook.com/glam.metals) w celu dołączenia do jakże szlachetnej grupy noszącej dumną nazwę - Miłości nie ma, ale są ołuffki. Serdecznie zapraszamy. Przydałaby się jakaś nowa twarz, bo tak naprawdę nikt o wyrazistym charakterze nie pojawił się tam od ok. 8 miesięcy, czyli odkąd nie zostałam blogerką XD Ta skromność Draconis, tak wiem. Spokojnie kochane ja nie gryzę i moje koleżanki również, no przynajmniej się starają. A więc jak jesteś blogerką - to czekamy właśnie na ciebie! Peace joł, yolo i tak dalej.
    ~Draconis

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś/eś nominowana/y do Liebster Award! Szczegóły znajdują się tu: http://teletubisiowe.blogspot.com/2014/01/nominacje-nominacje-nominacje.html
    Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń